پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

ایمان سهیلی :

 اداره میراث فرهنگی رشت به مناسبت هفته صنایع دستی

جلسه ای با حضور بخشدار ، شهردار و دهیاران خشکبیجار برگزار شد .

ایمان سهیلی سرپرست میراث فرهنگی رشت :

جلسه مشارکت اجتماعی اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان رشت با حضور

بخشدار ، شهردار و دهیاران خشکبیجار به مناسبت هفته صنایع دستی برگزار شد .

 

سرویس فرهنگی موج برنا - میراث فرهنگی و گردشگری درنظر دارد با ایجاد راهکارهای اقتصادی نسبت به ساماندهی و رونق کسب و کارهای روستایی از جمله حمایت از صنایع دستی ، بومگردی و گردشگری ایجاد انگیزه ای برای سهولت زندگی در روستاها و بخشها را فراهم نماید .

ایمان سهیلی سرپرست میراث فرهنگی رشت : جلسه مشارکت اجتماعی اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان رشت با حضور بخشدار ، شهردار و دهیاران خشکبیجار به مناسبت هفته صنایع دستی برگزار شد .

ایمان سهیلی سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان رشت با اشاره به به اهمیت بخشهای فعال و البته پروغ چون خشکبیجار افزود : خشکبیجار یکی از بخشهای مستعد و پرتلاش در زمینه گردشگری و صنایع دستی است و اداره میراث فرهنگی شهرستان رشت تلاش دارد برای تحقق و تداوم بیانات مقام معظم رهبری در راستای رشد اقتصادی طرحهای حمایتی خصوص آموزش ، شرایط بهتر تولید و عرضه صنایع دستی راهکارهای موجود را رشد و ارتقا دهد .

ایمان سهیلی ضمن تبریک هفته صنایع دستی به فعالان و هنرمندان افزود : در همین راستا جلسه مشارکت اجتماعی اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان رشت با حضور۵۰ دهیار بخش خشکبیجار ، شهردار خشکبیجار ، شورای بخش خشکبیجار و با حضور بخشدار محترم برگزار شد که در این جلسه آمادگی این اداره برای ساماندهی و توسعه صنایع دستی چه در بخش آموزش و چه در بخش فروش بحث و تبادل نظر شد و امیدوارم در همین راستا شاهد شکوفایی و رونق هرچه بیشتر منطقه باشیم .



 




 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna